domingo, 4 de febrero de 2007

Son Simplemente idas....

Bueno, pois aquí estou estreando Blog, a verdade é que era bastante reacio a facer un, non sei se por nogalla (cualidade da que teño pa dar é tomar) ou por que non me terminaban de convencer...Pero visto que agora case a maioria dos internautas tendes un blog, pois decidinme a ganarlle a partida a nogalla e aquí estou...
E diredes vos..Por que carallo lle puxo Sulago de nome...
Fai uns anos meus pais, nunha sabia decisión compraron uns terreos en Merza, ca idea de ter unha ocupación nas tardes libres.... Eses terreos estaban nunha zona de Merza chamada Sulago. de ahí ven o nome co cal bautizo este blog.
Bueno pois espero que vos guste este blog, xa que como ben sabedes non son moi bó nin escribindo nin explicando feitos.....
Saudos e voa Viagem!

4 comentarios:

Checha dijo...

Envidioso!!!!!!!!!!

O que tira a pedra e esconde a man dijo...

Maricao!!!
Envidioso non, convenceume o Ernesto senon non o facía...

Mercedes Seixo dijo...

Noraboa por animarte co blog alegrame atopalo precisamente o día do teu cumpreanos...moitisimas felicidades!!!!!!

Miguel Caramés dijo...

Se xa está aqui o meu dobre, eu tb son reacio a isto de escribir blogues, mas visto qu o meu dobre o fai terei que facelo,
Saudos, Alen

MIGUEL